WELCOME


Sunday 15 October 2017

CINDERELLA TIPS


Hai, Selamat Malam
Nanti sblm nak tidur tu Akak Cinderella nak sharekan tips sikit😉

Tips Mudah Untuk Nampak Sentiasa Cantik & Natural
===============================

👉7 Tips Cantik Natural

1. Hindari Stress
Jangan terlalu sering memikirkan sesuatu sehingga anda jadi stress. Ini adalah kerana stress yang berpanjangan boleh menjejaskan tahap kesihatan anda. Pengaruh stress membuatkan kulit anda berpeluh, kering dan cepat berkedut.

.
2. Pakai Moisturizer
Paling kurang, anda wajar mengaplikasikan pelembab pada kulit anda secara menyeluruh pada setiap pagi sebelum memulakan aktiviti. Jika anda banyak melakukan aktiviti, elok disapu selalu agar kelembapan kulit anda tetap terjaga.

.
3. Rajin Bersenam
Bersenam sangat penting dilakukan untuk menjaga kesihatan tubuh. Bukan orang yang kurang sihat sahaja dianjurkan bersenam. Sebaliknya, anda yang sihat pun digalakkan untuk terus menjaga kesihatan tubuh. Secara tak langsung, bersenam juga dapat membuatkan kulit anda menjadi lebih cerah dan segar kerana tidak ada kuman yang membuatkan kulit anda menjadi kusam dan kering. Antara senaman yang boleh anda lakukan ialah seperti berjogging, areobik dan berbasikal.


.
4. Dapatkan Rehat Yang Mencukupi
Biar sesibuk manapun anda, tubuh tetap memerlukan rehat yang mencukupi. Tidur minimum 7-8 jam sehari sangat digalakkan agar anda kelihatan lebih cantik natural dan awet muda.

.
5. Masker Semulajadi
Sihat dan segarkan kulit wajah anda dengan masker semulajadi buatan anda sendiri Caranya mudah sahaja, campurkan putih telur dengan air perahan jus lemon. Kacau sampai berbuih, kemudian sapukan masker tersebut ke seluruh wajah anda yang sudah dibersihkan secara merata. Lakukan secara rutin, kulit wajah anda akan lembab kerana kandungan protein dalam putih telur.

.
6. Relaks Diri
Sentiasa merelakskan diri sejenak agar tubuh anda menjadi relaks. Paling tidak, 5-10 minit setiap hari di selang-selikan di tengah kesibukan anda itu. Cubalah cari ruang atau ‘port’ yang damai untuk menghirup udara segar buat seketika.

.
7. Mulakan Sejak Awal
Mulakan perawatan anti aging sejak usia 20-an lagi seperti perawatan serum, krim malam, dan krim mata. Carilah produk kecantikan yang sesuai dengan usia anda pada saat itu.Manfaat dari perawatan ini boleh anda rasakan ketika memasuki usia tua nanti.

.
Akak nak kongsi satu rahsia besar ni..hehee..psttt. Hannah Delisha pon consume CINDERELLA juga tau, pasal tu lah dia la ni dah takyah nak makeup tebal2 lagi!!

👉🏼Dengan amalkan 1 tablet setiap hari jer uolss akan CANTIK luaran dan dalam😍

👉🏼 Dan kalau uolls guna sekali dengan SET SKINCARE perghhh......kulit uolls akan bertambah lebih peloless dan putih satu badan.....siyesss!!! Pasal tu lah stok akak SOLD OUT skrg ni😍

.
Ruginyalah kalau ada yang belum cuba lagi CINDERELLA ni.


Boleh membuatkan kita Semakin CANTIK, LANGSING dan MENAWAN Macam Cinderella👰

Jom Secantik Cinderella👰

#cinderellaglowslim
#cinderellamagicalcreamscrub
#cinderellamagicalsoap


www.wasap.my/60133249844
www.wasap.my/60133249844
www.wasap.my/60133249844

#cinderellaglowslim
#cinderellamagicalcreamscrub
#cinderellamagicalsoap
#cinderellaglowandslim
#azbeautyshop
#cinderellarawang
#cinderellaselayang
#aziedamug
#globalazcollectionii
#sabunmuka #sabunbiru #kulitputih

No comments:

Post a Comment