WELCOME


Monday 2 October 2017

Cinderella Magical Soap

CINDERELLA MAGICAL SOAP

Sabun Biru -yang direka khas untuk memutihkan kulit, merawat segala jenis masalah kulit, membuang sel-sel kulit mati dan mencantikan kulit agar kulit menjadi lebih GLOW, lebih PELOLESS dan lebih CERAH.

.
CMS hanya mengunakan bahan-bahan yang natural dan berkualiti tinggi. Sabun ni diperbuat dari bahan seperti gluta, ekstrak lemon, ekstrak green tea, minyak bunga matahari, vitamin c, aqua, kolagen dan beberapa bahan lain lagi.

💓GLUTATHIONE
Mencerahkan kulit, memudarkan jeragat, merawat masalah jerawat, anti penuaan, mengecilkan pori-pori muka, menghaluskan kulit.

💓VITAMIN C
Melicinkan kulit, mengecilkan pori-pori kulit, sekata ton warna kulit, melembabkan kulit seluruh badan, memulihkan rekahan pada tumit kaki dan siku, merawat jerawat di wajah dan badan, mengurangkan jeragat dan parut.

💓EKSTRAK GREEN TEA
Menghilangkan jeragat, menghapuskan jerawat, parut, mencegah whitehead dan blackhead, membuang sel-sel kulit mati, mengatasi kulit berminyak, menghilangkan kedutan halus, mencerahkan kulit menjadikannya kulit lebih gebu dan mulus.

💓EKSTRAK LEMON
Membuang sel-sel kulit mati, mencerahkan kulit, merawat masalah jerawat, menghilangkan lebihkan minyak pada kulit, mencegah dari pori-pori kulit dari tersumbat, mengatasi kulit dari kemerahan dan radang kulit.

💓MINYAK BUNGA MATAHARI
Melembabkan kulit, anti penuaan, anti radang dan anti bakteria, pelindung dari pencemaran dan kerosakan kulit.

💓 KOLAGEN
Mencerahkan, menganjalkan, memutihkan, merawat Semua jenis masalah kulit.

Banyak kebaikan yang anda akan dapat dengan CMS ni dan yang bestnya CMS ni boleh di gunakan di muka dan badan. Baunya pun sangat-sangat wangi.
.
1 BAR - boleh digunakan sehingga 2 bulan. Jimat sangat-sangat😍.
.
Penggunaan yang kerap dapat membuatkan kulit anda cerah berseri-seri tanpa sebarang noda.

Hubungi Untuk Info

013 324 9844 Az Ieda

No comments:

Post a Comment